Rozbor reklamy

Obsah reklamy

Tato reklama nám zobrazuje partu přátel skládající se z mužů, která se po skončení pracovní doby sejde v brněnském pivovaru, kde si společně vychutnávají výbornou chuť piva, povídají si a celkově se dobře baví. Celé se to odehrává v Brně. Prostřednictvím chytlavé a dobře zapamatovalné melodie se nám snaží sdělit, že Starobrno nás a naše přátele spojuje dohromady a že s nimi si ho vychutnáme o to víc.

Cílová skupina

I přes to, že zajisté osloví teenagery i dospělé, tak je určena pro osoby starší 18ti let, a to zejména muže. Tato reklama se hodí mezi večerními pořady, které následují po večerních televizních novinách, kdy je velká sledovanost, tudíž je zcela jisté, že ji spoustu lidí uvidí a zláká je ke koupi tohoto výrobku.

Přesvědčovací techniky

Reklama se nás snaží přesvědčit, že toto pivo má již dlouholetou historii a Brno mu holduje už spoustu let. Díky tomu je s Brnem spojené podobně jako hrad Špilberk a nebo brněnský drak. Za hlavní myšlenkou této reklamy je skryto, že nejen tohle pivo výborně chutná, má svou historii, ale také nám spojuje a sbližuje.

Hodnoty

V reklamě je prezentována především zábava, posezení s přáteli a takový ten relax po práci. Typický stereotyp, který se nachází v této reklamě je ten, že si muži chodí večer posedět jen tak na pivo a popovídat si o všem možném.

Obrazy a hudba

Odehrává se v ulicích a na různých známých místech v městě Brně. Hudba, která doprovází děj videa, je velice chytlavá, tudíž si její melodii dobře zapamatujete.


Více zde: https://ceskooo.webnode.cz/jeste-neco-navic-/rozbor-reklamy/
Vytvořte si vlastní stránky zdarma: https://www.webnode.cz